joi, 20 mai 2010

Dumnezeu mi-a dat un infarct.

Dumnezeu mi-a dat un infarct si nu m-a omorat. Iti multumesc Doamne pentru ca ai fost atat de bun si mi-ai dat doar un infarct atunci cand puteai sa-mi dai un loc plin de verdeata.
-Am facut tot ce a fost posibil pentru tine, i-am rugat pe prietenii tai sa-ti spuna sa nu mai fumezi si tu n-ai ascultat pe nimeni. Am rugat-o pe sotia ta sa te bata la cap sa nu mai fumezi si tu nimic. Ti-am facut respiratia gafaita si ti-am dat o tuse care sa te scoale in fiecare noapte si tu nimic. Am aranjat si cu cei care faceau tigari sa scrie pe ele ca ,, tutunul dauneaza grav sanatatii si tu ai fost de lemn. La nunta lui Viorel am trimis o ploaie de zile mari ca stiam ca daca ajungi acolo o sa faci excese de tutun si ai ajuns fleasca tot dar ai ajuns si ai facut exact ceea ce doream sa evitam si la onomastica lui Bogdan am inchis barul sa nu ai de unde sa-ti cumperi tigari dar ai plecat in toiul noptii prin centru si tot ti-ai cumparat . Ce era sa mai fac : Ti-am dat un infarct!N-am vrut sa te omor ca nu ai inca dreptul la acesta favoare, mai ai multe pacate de ispasit si n-am vrut sa pleci patat. O luna de spitalizare si 90 de zile de concediu medical o sa-ti schimbe sigur modul de gandire.
- Doamne ai avut dreptate si chiar mi-ai schimbat viata iar acum nici nu mai stiu ce sunt alea tigari, am inteles chestia cu infarctul dar ce n-am inteles a fost cu reanimarea. Am stat acolo 5 zile.De ce l-ai pus Doamne pe cel din dreapta patului meu sa vomite pe mine iar pe cel din stanga sa nu nimereasca niciodata gura pisoarului si sa ma stropeasca de fiecare data? Ce ai avut Doamne cu mine de mi-ai adus, vis-a -vis de patul meu, pe tipul ala mic si sasiu, la doua noaptea insotit de 8 apartinatori car il jeleau din tot sufletul cu toate ca el mai misca si din maini si din picioare. Cat de suparat ai fost Doamne de l-ai luat la tine pe cel din drapta mea si pe cel din stanga si m-ai last singur pe radul de la geam ingrozit la gandul ca e randul meu. Pe nea Mitica de ce l-ai internat odata cu mine cand stiai foarte bine ca nu stie sa traga apa la WC si dupa ce se aseza in pat ne zicea satisfacut ,, Cred ca am uitat s-o trag,,
Doamne infarctul si tratamentul sunt nimic pe langa perioada de la reanimare care a fost cel cel mai cumplit lucru din viata mea. Daca as putea printr-o minune sa refac o singura gresala din viata mea si am facut destule, in mod sigur nu as mai pune nicio tigare in gura.Reanimarea te poate distruge singura inainte ca orice asistent sau doctor sa mai poata interveni. Acesta este si motivul pentru care un vecin de salon si-a smuls de pe el toate monitorizarile si a plecat cu infarctul nerezolvat acasa urland ca nu mai suporta atmosfera. Acum mi-e clar ca tutunul dauneaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu